torstai 4. lokakuuta 2012

It´s all about the vintage and beauty # 28

Oli ihan pakko nipistää aikaa näpertelylle
ja osallistua It´s all about the vintage and beauty haasteeseen.
Aiheena on ruskean sävyt.
Ja ruskea on yksi minun lempiväreistäni.
Käytin tässä minulle uusia materiaaleja,
kakkupaperia ja harsoa.
Kakkupapereita minulla on ollut jemmassa jo kauan
mutta en ole osannut niitä käyttää.
Eipä se nytkään ole suuressa roolissa.
Harsoa laitin kukkasen alle ja olen ihan myyty.
Sitä tulee varmasti näkymään vielä tulevaisuudessakin.
 
Mukavaa päivää teille,
minä lähden päikkäreille!
 

3 kommenttia:

  1. Mukavan rouhea kokonaisuus ja varjoefekti hahmon takana on jännä! Kiitos osallistumisestasi haasteeseemme!

    VastaaPoista
  2. Upea kortti, ihania yksityiskohtia! Onnea vintagehaasteen top kolmoseen pääsystä, tosi kaunis työ on tämä!

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kaikista kommenteista!